2013. június 21., péntek

Új video, Magyarra váltás, Razer ONZA, stb.

Ezentúl a videóim többsége magyar nyelven lesz, kicsit többet fogok videokat csinizni, van uj outrom is, a fenti videó végén meg is lehet tekinteni.

Az utolsó ONZA:
Most kb 20 perce hogy meg jött a Razer ONZA Gamepad amit rendeltem.
Elég törékeny darab, tudom már használtam az elött, elég hamar tönkre megy, de meg éri,
eddig a leges legjobb pad amit valaha használtam, formatervezés és triggerek szempontjából,
Majd igyekszem vigyázni rá, ha esetleg tönkre menne tudtam szerezni 2év garanciát a bolttól ahol vettem.

De nem tudom hogy lesz kicserélve ha netalántán tönkremenne mert már kivonták a forgalombol, ez az utolsó darab amit betudtam szerezni.


1 megjegyzés:

  1. Jeheeeee, megjott a gamepadocskad, ez am a jo hir, mert lessz kivel jatszanom :D

    VálaszTörlés